Tillbaka till kategorin

Xiaomi 14 Smile Nyckelbandsfodral

12,99 €
Färg

med spårningsnummer

Behöver du hjälp ?

Skriv eller ring vår kundtjänst online

Paypal Visa Mastercard Carte bancaire American Express Apple Pay Bancontact Klarna iDEAL EPS Giropay KBC CBC Belfius
Xiaomi 14 Smile Nyckelbandsfodral
1/8

Upptäck komfort och funktionalitet med vårt mobilskal i Smile-serien för Xiaomi 14.
Den har kortfack, ett justerbart stativ och en magnetisk stängning för enkel användning.
Den unika designen kombinerar plånbok och mobilskal i en praktisk enhet.

• Tillverkad av kvalitetsskal, hållbar i användning
  • Praktisk design som kombinerar plånbok och mobilfodral i en praktisk enhet
  • Justerbart stativ för handsfree-användning, vilket förenklar ditt arbete och ditt liv
  • Håll den stängd med ett magnetiskt lås
  • Ger fullständigt skydd mot vardagligt slitage, repor och märken
  • Levereras med ett nyckelband för bekväm transport

Lämna en recension

Recensioner hjälper oss att förbättra våra produkter

2024-02-21 13:15

Housse pratique et durable

Je suis vraiment ravi de cette housse pour mon téléphone. Elle est vraiment pratique avec ses emplacements pour cartes et son support réglable. La fermeture magnétique est très utile et rend l'utilisation sans effort. J'apprécie aussi le fait qu'elle combine à la fois un portefeuille et une coque pour téléphone, c'est vraiment une unité pratique. De plus, elle semble être de bonne qualité et résistante. Je n'ai pas encore constaté d'usure ou d'égratignures malgré une utilisation quotidienne. La lanière incluse est également un plus pour le transport. Je recommande fortement ce produit.

Chloé

2024-02-19 11:43

La housse est solide, le support réglable est un plus.

Lucas

2024-02-18 17:05

Je suis vraiment ravi de cette housse pour mon téléphone. Elle est très pratique avec ses emplacements pour cartes, son support réglable et sa fermeture magnétique. De plus, elle offre une protection complète contre l'usure quotidienne, les égratignures et les marques. La lanière fournie est également très utile pour un transport facile. Je recommande fortement ce produit.

Emma

Liknande produkter

för alla mobilmodeller